Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTDm vs 2.4 JTDm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    Само не ми е ясно откъде ше намерите 2 стокови ..
    Аз ще се погрижа да станат стокови ако не са ако трябва.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      От страната на потребител бих си взел твърдо 1,9. От страната на сервиз бих ви препоръчал да си купувате 2,4 че да имаме повече работа
      2,4 гори с 2 литра отгоре ( минимум )в сравнение с 1,9 при един и същи стил на каране. Тежък мотор - по скъп за обслужване, който наистина амортизира по бързо с-ля си, разбива по често носачи и т.н.
      Единствената причина поради която не съм си купил Брера е че няма 1,9 дизел а бензиновите и мотори не струват!
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #33
        Тая тема стана като бензин-дизел-газ.....
        В тема от преди години...14.10.11 г., 16:36,1,9 за това тежко купе е един "биващ" мотор, ако искаш да върви както изглежда - мотора е 2,4 ...думи на code.

        50 коня са си 50 коня,пример Piaggio Beverly 500 е 39 коня и тия 39 коня спокойно носят 179 кг тегло на мотопедката и още 170 кг отгоре със скорост 150 км/ч,та сравнението на code за 100 кг повече на 2,4 спрямо 1,9 е малко неуместно.

        ---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:39 ----------

        Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
        Само не ми е ясно откъде ше намерите 2 стокови ..
        Па моята си беше тотал сток.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
          Тая тема стана като бензин-дизел-газ.....
          В тема от преди години...14.10.11 г., 16:36,1,9 за това тежко купе е един "биващ" мотор, ако искаш да върви както изглежда - мотора е 2,4 ...думи на code.

          50 коня са си 50 коня,пример Piaggio Beverly 500 е 39 коня и тия 39 коня спокойно носят 179 кг тегло на мотопедката и още 170 кг отгоре със скорост 150 км/ч,та сравнението на code за 100 кг повече на 2,4 спрямо 1,9 е малко неуместно.

          ---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:39 ----------



          Па моята си беше тотал сток.
          Тогава още съм ги гледал по каталозите, т.е. нито съм имал 159 нито съм я гонил с друга. Моята я имам от средата на 2012г. Каталожните данни и реалността са 2 различни неща. Все пак няма да изпадам в безкрайни спорове, просто това са моите наблюдения. Може моята каляска да е много вървяща или с много корав чип или другите дето съм им се лепил по броните и са кюфкали от 2-та пепелника на уволнявка да са били невървящи, счупени или каквото си харесате ..
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #35
            Добра тема следя я с интерес. Сега следва Алфа срещу БМВ, бензинова Алфа срещу дизелова Алфа, стара Алфа срещу 159 и накрая да се запсувате КЛАСИКА.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Тогава още съм ги гледал по каталозите, т.е. нито съм имал 159 нито съм я гонил с друга. Моята я имам от средата на 2012г. Каталожните данни и реалността са 2 различни неща. Все пак няма да изпадам в безкрайни спорове, просто това са моите наблюдения. Може моята каляска да е много вървяща или с много корав чип или другите дето съм им се лепил по броните и са кюфкали от 2-та пепелника на уволнявка да са били невървящи, счупени или каквото си харесате ..
              Спорът е напълно безсмислен.
              За да е реален резултата са нужни две чисто нови и стокови каляски според мен а такива нема.

              Но за 100-те кила не си прав,30-40 коня спокойно влачат 300 кила.
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #37
                С един съединител може и цял живот да изкараш, може е 10 минути от нов.

                - Обем на двигателя: 1.9 JTDm vs 2.4 JTDM = 26 % повече работен обем
                - Разход на гориво (комбиниран): 6.1 л./100 км. vs 7 л./100 км. = 15% повече
                - Разход на гориво (извън града): 4.8 л./100 км. vs 5.6 л./100 км. = 17% повече
                - Разход на гориво (в града): 8.3 л./100 км. vs 9.4 л./100 км. = 13% повече
                - Мощност: 150 к.с. vs 200 к.с. = 33% повече
                - Ускорение от място до 100 км/ч: 9.6 с. vs 8.6 с. = 12% по малко
                --------
                - Собствена маса: 1585 кг. vs 1680 кг. = 6% повече /когато се натовари % става по-малко/
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Добра тема следя я с интерес. Сега следва Алфа срещу БМВ, бензинова Алфа срещу дизелова Алфа, стара Алфа срещу 159 и накрая да се запсувате КЛАСИКА.
                  ...класика.
                  Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                  Citroen C2 1,6 Sensodrive

                  Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                  Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                  Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                  ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                  Comment


                  • #39
                    Айде бе колеги, дайте да си говорим за прословутото чупене на 2,4, а не за надбягвания!

                    Щото само Мурджев споменава нещо полу-конкретно.
                    Ама що прегряват 2,4 и пукат глави? Като ги пукнат и яко прегреят, какво става с кутиите?
                    Дали не е заради недообслужване? Например несменена водна помпа при голямо обслужване, от там лошо охлаждане и прегряване или нещо от сорта.

                    Днес отново един търговец на коли ( няма да го нарека джамбазин, щото е приятел ), ми потвърди това, че читава 2,4 се цени повече от читава 1,9. Това чисто като цена и честота на продажбите по пазарите. Да не говорим че в повечето случаи 1,9 са голи като пушки, почти толкова, колкото жтс-ите с опелския 1,8. Абе бюджетна работа.
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                      Айде бе колеги, дайте да си говорим за прословутото чупене на 2,4, а не за надбягвания!

                      Щото само Мурджев споменава нещо полу-конкретно.
                      Ама що прегряват 2,4 и пукат глави? Като ги пукнат и яко прегреят, какво става с кутиите?
                      Дали не е заради недообслужване? Например несменена водна помпа при голямо обслужване, от там лошо охлаждане и прегряване или нещо от сорта.

                      Днес отново един търговец на коли ( няма да го нарека джамбазин, щото е приятел ), ми потвърди това, че читава 2,4 се цени повече от читава 1,9. Това чисто като цена и честота на продажбите по пазарите. Да не говорим че в повечето случаи 1,9 са голи като пушки, почти толкова, колкото жтс-ите с опелския 1,8. Абе бюджетна работа.
                      Явка, не ги слушай.
                      Винаги има фенове на 1.9, които казват, че 2.4 двигателя е дърво, не вървял, горял и скъп за поддръжка.
                      Тази теза се развиваше още когато излезе този двигател при 156-цата, така и сега продължава.
                      С тази разлика, че старите жтд-та са най-железния комън рейл дизел, който знам, а тия новите жтд-та са айляк работа.
                      Просто съвсем не е сериозно да казваш, че 2.4 горял много, защото статистически погледнато, горивото е много по-малка част от общите разходи на колата. Просто сметки трябва да се правят, а не теория.
                      За това взимай 2.4-ката и влизай в играта. И да не забравиш да е Ку-4.
                      Last edited by BO; d.m.y г., 00:57.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #41
                        вдеки ден като запаля четири цилиндровата пърдялка и се натъжавам, че като я купувах още имаше акциз и 2,4 беше с 12 13 хил. отгоре от магазина...
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                          вдеки ден като запаля четири цилиндровата пърдялка и се натъжавам, че като я купувах още имаше акциз и 2,4 беше с 12 13 хил. отгоре от магазина...
                          Нищо, сега за тая разлика може да си купиш една 2,4 фул Моята си я купих след като покарах твоята. Ти още ли се разкарваш сток?
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #43
                            Как стои въпроса с кутиите ?
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                              Айде бе колеги, дайте да си говорим за прословутото чупене на 2,4, а не за надбягвания!

                              Щото само Мурджев споменава нещо полу-конкретно.
                              Ама що прегряват 2,4 и пукат глави? Като ги пукнат и яко прегреят, какво става с кутиите?
                              Дали не е заради недообслужване? Например несменена водна помпа при голямо обслужване, от там лошо охлаждане и прегряване или нещо от сорта.

                              Днес отново един търговец на коли ( няма да го нарека джамбазин, щото е приятел ), ми потвърди това, че читава 2,4 се цени повече от читава 1,9. Това чисто като цена и честота на продажбите по пазарите. Да не говорим че в повечето случаи 1,9 са голи като пушки, почти толкова, колкото жтс-ите с опелския 1,8. Абе бюджетна работа.
                              Проблема не е до некачествено обслужване,а коснтруктивен дефект в главата и охладителната система,затова Крома 2.4 има по малко проблеми със загряването,защото са с променена охладителна система.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #45
                                Аз знам за 2 счупени маслени помпи на 2,4 и за един колянов вал в кофата, последния май заради превъртяла шпонка беше. Имам и някакъв смътен спомен, че проблемът с маслената помпа съм го засичал в чужд сайт. Та може и да не е някакво изключение.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X